למה שונאים אותנו?

50.00

“למה שונאים אותנו?” הוא מסע חקירה מעמיק להבנת שורשיה של האנטישמיות והדרך לפתרונה על פי חכמת הקבלה. המסע אינו מתרכז רק בנו, היהודים, אלא מפענח את נתיב התפתחותה המרתק של האנושות בכללה, ומציג תמונה רחבה עתידית של עולם מתוקן.

תיאור

למה גוברת האנטישמיות בימינו? מדוע מתעצמת השנאה התהומית כלפי היהודים? מהי הסיבה לעלייתן של תנועות ניאו-נאציות קיצוניות? איך ייתכן שספרו של היטלר “מיין קמפף” מככב שוב בראש רשימת רבי המכר?

במציאות שבה מדי יום עולות כותרות על צלבי קרס, על תקרית אנטישמית, על פגיעה ביהודים ובכלל זה, קללות, איומים, הטרדות או ניפוץ מצבות, נראה כי היהודים לא בטוחים באף מקום בעולם. נשמע מוגזם? פוליטי? עקבו אחרי הנתונים, המספרים והעובדות החותכות ותיווכחו בעצמכם.

שנים רבות עברו מאז השואה, הזיכרון הפך עמום, והעולם הנאור חוקק חוקים נגד האנטישמיות ונראה שלא יסבול עוד זוועות כאלה. גם אנחנו בארץ בטוחים שהכול בסדר. אבל גם אם נדמה שישראל היא מדינה בטוחה יותר, שאיש אינו יכול לה, כדאי לזכור שישראל מוצגת בעולם כמדינת אפרטהייד גזענית, כ”מדינה מצורעת” שיש להטיל עליה חרם כלכלי, אקדמי ותרבותי.

אומנם ישראל היא מדינה משגשגת והצבא שלנו הוא מהחזקים בעולם, אך העובדה שפעמים רבות מפנים כלפינו אצבע מאשימה ברוב צרות ובעיות העולם, מחייבת אותנו לחקור ולמצוא אחת ולתמיד תשובות מספקות לשאלות. האם מה שקרה עלול לקרות שוב? מה העולם רוצה מהיהודים? האם לנצח נחיה תחת איום? ומה בעצם תפקידנו ההיסטורי בפאזל האנושי?

מתוך כאב ודאגה עמוקים, מורגשת חובה עצומה לשתף אתכם בידע שמציגה חכמת הקבלה, באשר לגורל האנושות בכלל והעם היהודי בפרט.

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “למה שונאים אותנו?”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *