המקובל – רומן קולנועי

(8 חוות דעת לקוח)

70.00

סיפור שתחילתו בלילה סוער בוורשה של סוף המאה התשע עשרה, חלום מוזר, בית חשוך וספר מסתורי; מתפתח בהדרגה למסע הרפתקאות עוצר נשימה, חוצה גבולות של זמן ומקום. גיבור הסיפור, יהודה, הוא ילד סקרן במיוחד, המגלה לפתע כי גורל האנושות מונח בידיו…

קיים במלאי

תיאור

סיפור שתחילתו בלילה סוער בוורשה של סוף המאה התשע עשרה, חלום מוזר, בית חשוך וספר מסתורי; מתפתח בהדרגה למסע הרפתקאות עוצר נשימה, חוצה גבולות של זמן ומקום.
גיבור הסיפור, יהודה, הוא ילד סקרן במיוחד, המגלה לפתע כי גורל האנושות מונח בידיו…סמיון וינוקור במאי, תסריטאי וסופר עטור פרסים, מספר בדרכו המקורית את סיפורה המרתק של אישיות עטופת סוד, מורכבת ומהפכנית – גדול המקובלים,הרב יהודה אשלג, “בעל הסולם” – האיש שפתח לעולם את ספר הזוהר. המקובל הוא רומן קולנועי סוחף ובלתי נשכח, המתפרס על פני תקופות שונות, ומפגיש בין דמויות אגדתיות,גיבורי תרבות ומנהיגים גדולים, שדרכיהן מצטלבות והופכות את חוויית הקריאה למרגשת ורבת עוצמה.

8 ביקורות עבור המקובל – רומן קולנועי

  1. לב קרובטקו

    ספר מרתק. סיימתי אותו תוך יומיים. אי אפשר היה להתנתק.

  2. אורה

    כשהתחלתי לקרוא את הספר חשבתי שזה ספר אוטוביוגרפי על בעל הסולם .להפתעתי כבר בתחילת הקריאה הבנתי שלא אעזוב עד שאסיים אותו וכך היה .הספר ריתק אותי מההתחלה ספר מאוד יצירתי ומראה מעיניו של המקובל מציאות מעניינת ושונה. ממליץ בחום.

  3. מיכל ללצ’וק

    ספר מרתק, קראתי אותו ביומיים בלי לשים לב, מאוד רגשי וסוחף אותך לתוך הפנימיות של מה שחווה מקובל בדרכו הפנימית. ממליצה! בחום!

  4. רחל

    עוד לא קרה לי שסיימתי ספר תוך יומיים מרתק ברמות, גם אני חשבתי שמדובר בבעל הסולם, ממש, ממש ממליצה

  5. יעל (בעלים מאומתים)

    תמיד רציתי לטייל, לא רק בעולם אלא מעבר, בין הזמנים, תקופות, לראות ולא להיראות. לחיות מעל זמן, מרחק ומקום. “המקובל” זאת דוגמה מעולה למימוש החלום שלי. יחד עם הספר אני צוללת אל תוך המציאות שהסופר מצייר לפניי, נמצאת באותו חדר עם סטלין, צופה בנחיל הנדונים שנעלם בתוך המשרפות, כותבת מכתבים לבן גוריון. נפעמת מהיכולת מדהימה של הסופר להעביר את הקורא בין המצבים השונים כמו בסרט ולהמחיש אותם.
    מומלץ.

  6. ירון

    ספר מדהים, מרתק, מעלה את המוטיבציה בצורה ניכרת ללימוד, מומלץ !

  7. שי

    ספר שלא יכלתי להפסיק לקרוא. סיימתי אותו בקריאה אחת

  8. אנונימי (בעלים מאומתים)

    באמת סיפור מאוד מעניין על חייו של מקובל ענק ש-חי כאן, אני נהנתי והייתי מרותק מכל מילה ב-ספר

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *